Analityka biznesowa
Wdrażamy rozwiązania Business Intelligence w małych i średnich firmach. Dzięki analizie biznesowej będziesz w stanie szybko i sprawnie podejmować decyzje biznesowe.
Analityka internetowa
Google Analytics to zaledwie jedno z narzędzi zdobywania wiedzy o Twoim serwisie i jego użytkownikach. Ta usługa pozwoli Ci podejmować lepsze decyzje biznesowe.
Reklama w Google (AdWords)
Prowadzenie kampanii AdWords, wydaje się bardzo proste, ale bez szczegółowej wiedzy przypomina raczej wyrzucanie pieniędzy w błoto niż marketing. Działaj efektywnie.
Audyty SEO
Sprawdź czy Twoja strona spełnia wymagania Google i innych wyszukiwarek. Dowiedz się co należy poprawić, żeby Twoja strona była wyżej w wynikach wyszukiwania.
Nie czekaj aż wyprzedzi Cię konkurencja Sprawdź co możesz zyskać!
Podejmij właściwą decyzję
Rozpoczął się wyścig z czasem o efektywność biznesu. Kto się nie zmienia zostaje w tyle i odpada. Klienci są coraz mniej lojalni i coraz bardziej wymagający, koszt zdobywania nowych rynków i klientów coraz większy. Już dzisiaj nie wystarczy intuicja w podejmowaniu właściwych decyzji, potrzebna jest wiedza analityczna i odpowiednie dane. Rynek zmienia się każdego dnia. Każdego dnia Twoja konkurencja staje się coraz lepsza.
Sam zdecyduj, zmieniasz się czy odpadasz z gry?
źródło: badania IDG Enterprise
Zwiększ zyski ze swojej strony Zrób to z nami
Business Intelligence w mojej firmie?
Nie działaj po omacku. Bądź na bieżąco ze wszystkimi danymi biznesowymi Twojej firmy ale nie poświęcaj na wyciąganie danych więcej czasu niż na ich analizę. Szybko reaguj na nieoczekiwane zmiany i zauważaj tendencję zmian. Jak to zrobić? Wystarczy wdrożyć kilka prostych i niedrogich rozwiązań analityki biznesowej.
Czy reklama w Google jest opłacalna?
Tworząc kampanię reklamową w Google bez wiedzy i doświadczenia szybko pozbędziesz się środków na koncie i zrażony tym doświadczeniem więcej do tego nie wrócisz. Musisz wiedzieć, że AdWords ma bardzo wiele opcji i trzeba z nich umiejętnie korzystać by trafić z reklamą do wąskiej grupy użytkowników na których Tobie zależy.
Czy Google Analytics to nie wszystko?
Google Analytics to bardzo potężne narzędzie ale samo jego posiadanie nic nie oznacza. Trzeba wiedzieć jak z wielu danych usunąć te nieistotne i dopiero wtedy rozpocząć analizę. Google Analytics jest bardzo pomocne do tego by znaleźć gdzie leży problem, potem trzeba jednak użyć innych, bardziej szczegółowych narzędzi.
Czy mój biznes może przynosić większe zyski?
Pewnie tak. Tylko jak to zrobić? Przeanalizuj z nami Swój biznes (offline) oraz (online) swoje strony lub sklepy internetowe pod kątem efektywności biznesowej. Porozmawiajmy o tym i wyciągnij wnioski. Czas to pieniądz, zyskany lub utracony, więc nie czekaj, zacznij działać. Skontaktuj się z nami.